How could you be so heartless?

Börjar med att, Gratta adam lindgren sanden skolan 8:3 som idag den 9 februari fyller femton hela år, grattis Adam vännen nu får du knulla lagligt och se barnförbjudet på bio! Hipp hipp hura, hipp hipp hura, hipp hipp hora ;-)

Och jag som hade lovat att sjunga för honom.. men besparade honom den plåga för hans öron hehe :-) skolan var iallfall typ helt okej idag, gympan var det handboll och det var mycket kuligt. hade ingen kemi på slutet av dagen så fick sluta tio i ett! Så då gick jag och elin till stepin, haha det var typ kul och med min totalt kassa kondition så kommer jag säkert ha träningsvärk imorn -.- och är nu hos Linnea och Albin fast öh ingen är hemma och har ingenaning om vart alla är heller? men nu ska jag duscha sen plugga kemi, vi har kemi prov på fredag, fredag den trettonde. great :-) pusss

Me myself and i
That's all i got in the end
That's what i found out
And it ain't no need to cry
I took a vow that from now on
I'm gonna be my own best friend




Kommentarer
Postat av: tina

jag har hört att en konstig mupp fyller år i morgon ! ;S

2009-02-09 @ 21:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0