Barnprogram..

sitter right nu och ser på '' dora utforskaren '' seriöst jävla specigt program, as trögt!
- vad är det för djur som säger nöff nöff?
asså barn är ju faktist smartare än så, oså var den fula grisen bakom henne och apan!
nu började svampbob fyrkant istället :-) han får göra min morgon lite roligare iallfall!
väntar på att mamma och kim ska vakna så jag kan göra min soppa jag har vart sugen
på hela natten, får nog vänta ett tag till men. juste här får ni bilder på håret, dåliga bilder!
orkar inte ladda in dom från mobilen, usb sladden är för långt borta haha.. camgirl
    
    
                                                         N i  s e r , r ö t t ! !

Kommentarer
Postat av: Elin ;P

Haha, jag såg också lite av det programmet xD <3 Solbrun here we come =D

2009-01-07 @ 09:25:36
URL: http://elinarngren.blogg.se/
Postat av: Tina

ååhh,, jag är vit som snö nu >< , Det är preis nu man ska åka utomlands ! ><

2009-01-07 @ 17:35:17
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0