Blåsfisk

Hallå
kom ganska nyss hem från en jättre trevlig dag på stan med elin :-) och en trevlig
bussresa med felicia och elina haha ;-) men jag och elin gick först och solade sen
for vi in till stan och gick runt och kollade runt! sen gick hon hem till sin mormor och
morfar tror jag det var, då missade ja bussen så fick vänta till nästa men då samtidigt
kom felicia och elina tillbaka från badet! men nu har jag vart vaken typ 30 timmar och
nu börjar jag bli lite, bara lite trött. ska lägga mig nu typ haha skönt att sova :-)
åh på fredag eller måndag kommer min väska! sen jackan någon gång oxå antar jag.
men nu ska jag iväg och ta en varm dusch puss hare ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0