Bratz, men ohja

Grattis Emil Broström på 15-dagen!
nu fåru knulla lagligt och se barnförbjudet på bio haha ;-)

Haha tänka sig att alla -94 fyller femton hela år detta år, det är ju nästan coolt att
tiden går så snabbt haha! nog för att jag inte fyller år fören september, hmm..
men iallfall somnade inte fören halv fem imorse sen försov jag och kim oss oxå
så missade matten, oj vad ledsen jag blev då :-) hehe, sen så typ gick jag till

tandläkaren och borrade två tänder, sen tillbaka till skolan oså blablablabla

alltså nisse, kemi nisse, han suger hårt på att lära ut.. allvarligt fattar ingenting

men efter skolan var jag med Elina elin felicia och moa :-) hade det trevligt såg

på när deras klass var med i ''vi e femman'' men sen for elina och då for vi och

hyrde två filmer Bratz & Ruins tror jag den hette, inte jätte bra någon av dom men

det dom gick att se på :-) den blonda i bratz.. var tråkigt lik mig lika klantig och

blond haha? men sen kom mamma och hämtade mig vid halv tolv och nu ska

jag se film, puss hare ;*


Här har får ni en bild på lilla födelsedag barnet haha :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0