Du är ju äckligt söt!

Hejsan
asså ja.. jag suger värkligen på att inte inte skriva blogg. men klaga inte haha :-)
kom hem för ett tag sen och ser nu shear genius! det är såå bra, jag vill bli frisör!
jag älskar att färga håret, älskar att klippa. så synd att jag är ganska dålig i skolan
men har man ett mål så borde det ju funka om man värkligen försöker. men iallfall
idag har jag varit med elina elin och felicia igen <3 mycket love på dom ;-) hann inte
färga elinas hår innan jag for hem men får se sen hur det blev. och imorn ska jag
oxå färga håret faktist, kul! men nu är reklamen slut så ska fortsätta se puss hare ;*


du skrämmer mig, vill inte släppa in dig igen. du gör mig svag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0