Elin ska till London :-D geografi..

Viktorianilsson` säger (22:43):

asså åh, packa med mig i res väskan O.o

Viktorianilsson` säger (22:44):

är paris i london? :-D

elinarngren.blogg.se säger (22:45):

Vikkan, paris ligger i frankrike.. xD

Viktorianilsson` säger (22:46):

ligger inte london i frankrike? ;-o

elinarngren.blogg.se säger (22:47):

England xD hahahaha

Viktorianilsson` säger (22:47):

så.. eifeltornet ligger i paris? som ligger i frankrike.. vafan äre som är i london ;-o de är ju något :-D

elinarngren.blogg.se säger (22:48):

Haha engelsmän :D hahaha'

Hahahaha ja våran humor är ju lite bra kan man säga! men kom iallfall inte på vad det är för speciellt i london ;-( det är något men kommer inte på det.. iallfall haha lilla blondinbella åkte ut ur let's dance ikväll, stackars possetiva blondin :-) men laila bagge tyckte jag var bra som vanligt. och imorn blir det luleå som sakt med elina och felicia, elin är sjuk och moa vet jag faktist inte, men det blir ju trevlanch ändå :-) men men nu ska jag gå, puss gurkor..

onormalare får man leta efter, japp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

och du säger att du är smart?

2009-01-23 @ 23:10:58
Postat av: Anton

Big Ben kanske??



Ben8583.jpg" rel="nofollow">http://www.inetours.com/England/London/images/BgBn/BigBen8583.jpg

2009-01-30 @ 21:54:00
URL: http://atoons.blogg.se/
Postat av: Anton

Har du märkt att man inte kan klicka på nå länkar eller nå på din blogg, för då kommer man till nån cp sida? :S

2009-01-30 @ 21:54:38
URL: http://atoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0