I hate this part right here

Tjobrez

Jag får dampilidamp på dig boy, så onödig och korkad! visst om du inte tror på det jag säger och det kan jag förstår men sluta tänka på det du vill ha och behöver, tänk på andra oxå..

Ja men iallfall kom hem för ett tag sen, rätt lugn skola idag och kul också faktist haha, mycket raster och bara fyra lektioner. Efter skolan var jag med elin felicia och moa ett litet tag :-) skull  kolla på underground men det gick inte, sen kollade ja runt lite på stan medans mamma och kim köpte någon present till emil, hittade iallfall ett hårspray som jag har dryga ut på att köpa men nu är det köpt och det är bra! :-) men nu ska vi till inbyn till moster ett tag och så vidare, pusss gurkor..


Hi-hi-hi min lilla fjortis, sötnos ;-)


Kommentarer
Postat av: My

hahah vikkan du är iaf längre än en person XD <3

2009-01-22 @ 21:57:16
Postat av: Anonym

hahah vikkan du är iaf längre än en person XD <3

2009-01-22 @ 21:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0