Mamma mia the movie

Hej nattuggler :-)
sitter just nu och ser på mamma mia, sjukt söt film ju alltså! elin och fiffi har slocknat
för ett tag sen och sover så gott nu! dom har sjungt singstare i typ sex timmar hahaha!
men dom blev jätte duktiga och kunde typ ta alla toner ode ;-) sitter också och pratar
med william på msn, som är precis lika pigg som mig. kommer nog aldrig somna!
men måste väll det antar jag ;D asså vad kul nu är det ett helt nytt år, fattar de knappt
själv :-) super duper nice lixsom! men nu ska jag se slutet av filmen osen försöka
sova, lägger in bilder ode sen när jag kommer hem, puss hare sov gott ;*

winner take it all

Kommentarer
Postat av: feliiiicia

Haha, nu är det du och Fiffi som sover så gott och jag som é pigg =)<3

2009-01-01 @ 09:46:27
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0