No doubt, true love comes from the heart

Det hära är jobbigt jobbigt jobbigt jobbigt jobbigt.. får leka stark ett tag nu?

Borde inte sitta vid min lilla söta dator egentligen, kan inte hjälpas sometimes :-) ska iallfall in till stan snart kim ska på nå bowlingkalas och jag tänkte gå och sola under tiden! fiffi vi skiter i hockey idag och blir friska istället haha :-) finns ju andra dagar oxå, vilket som är en himmla tur egentligen haha! juste.. nu har mina gratis sms gått ut och jag har inga pengar på mobilen! världen går under för det :-) nej klart den inte gör men nu ska jag lämna soffan och göra något vettigt istället, pusss


ego till hundra trettielva procent, dah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, hoppas det blåste mycket xD

2009-01-25 @ 15:32:35
Postat av: kabbe

hey snygging äre kul med blogg ???" :S pöss (L)

2009-01-28 @ 17:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0