Pappa, varför egentligen

Alltså jag vet ju inte så mycket om min pappa, typ ingenting faktist. Man förstår nog inte så mycket när man är ungefär två år och en person försvinner och kommer aldrig tillbaka. Men i år skulle han ha blivit 54 hela år den tjugonde mars. Gammal gubbe det där hihi :-) och den sjuttonde maj norges nationaldag är det 12 år sen han lämnade jorden. Så nu förstår vissa varför jag är lite imot norge..

Kännde bara att skriva de där nu, men nu ska jag ta och fixa mig klart sen vara med tina och se på hockeyn :-) eftersom jag inte riktigt fick något tydligt svar från dom andra om dom skulle följa, men är på tiden att jag är med tina för det är typ fyra månader sen jag var med henne sist, det är ju hemskt! ;-( men nej nu mste jag gå, pusss gurkor!

Min underbara ängel..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja hehe (a)

2009-01-17 @ 15:07:39
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hej Viktoria!



Skrev några rader nyss på Tinas blogg...bland annat att ni ska ha det så bra och att jag saknar er alla jätte mycket.

Detta kort känner jag igen...jag tror du berättade om det på engelskan vill jag minnas..

Förstår att det känns jobbigt just den dagen..

Jag tror på dig och du är en stark tjej så det kommer att gå bra för dig. Ta hand om dig/er. Många kramar! Sussi, den gamla fröken :-)

2009-01-18 @ 11:06:43
Postat av: elina

gumman, jag älskardig och finns alltid här! du är stark och underbar, fortsätt vara stark! HA DE UNDERBART! <33

pussss

2009-01-20 @ 18:19:14
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0