Bättre sent än aldrig

Jag gillar inte vinterna det ska vara så halkigt vart man än går haha! Men var iallfall i luleå idag med felicia och elina :-) hade det jätte trevligt! elina blev sminkad på makeup store, och det blev ur snyggt ;-) sen vandrade vi runt ett ganska bra tag och kollade runt, skulle köpa en ny navel piercing men hittade inte som någon speciell så blir att beställa eller se om det finns nått i boden som har just navel piercingar? hittade iallfall en sjal som var stor och mycket mysig! men sen så tog vi bussen tillbaka till äckel fitt boden elina klev av hos sig och jag och, mycket och det blev haha? felicia for till ica :-) hon köpte hårfärg, gick till max eller till sara och julia iallfall ;-D sen kom bussen efter ett bra tag och då färgade jag felicias hår hos henne :-) hann inte se hur det blev innan mamma kommde men men ser ju henne snart igen så! nu ska jag se king kong, hoppas ni får en fortsatt  bra kväll haha, hejdå.. xD

kan inte förklara med ord hur mycket ni betyder för mig, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0