skin som den sol du är

Hej kom hem för ett tag sen, från en lyckad skoldag och en sväng i luleå. Skolan var ganska lung idag, matte - engelska - svensk/engelska - lunch - fys - kemi! Efter skolan så åkte jag nisse och kim och hanlade medans vi väntade på att mamma skulle sluta, sen for vi till luleå och köpte nå till volvon och åt middag. as god sallad haha ;-) och ikväll ska jag bara ta det lungt känner mig lite hängig så vila upp sig för luleå imorn med jordens bästa tjejer! ska köpa en ny navel piercing ändå.. fast ska iallfall beställa någon av dom dära jag lade ut på bloggen, men det blir lite senare hur som hellst :b ska göra en fruktsallad nu.. puss och hejdå typ

Fiffi i oskars jacka haha, storis :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0