Såg när du sakta.. blev någon annans!

Hej sötnosar!
inte skrivit något idag för direkt när jag kom hem slocknade jag och har sovit till
nu. men iallfall var det ju skola idag, det gick typ ovanligt bra att dra sig upp i morse
och jag var super pigg. men hade bara tråkiga lektioner idag utom hemkunskapen
där vi bakade bullar, men på dom andra lektionerna tror jag bara att jag satt och
pratade hockey med emil och danne haha, eller lyssnade när dom pratade men
det är samma sak :-) kul var det oxå att träffa endel igen och så vidare.
och det var inte bara jag som hade blivit rödhårig haha! usch hon är så trög..
men nog om det nu ska jag se en film, eller ''förhudligen'' somna, puss hare ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0