Shear genius

yeah humör idag hihi :-) imorn har vi sovmorgon as useal och det är ju typ helt nice tycker jag, en timme låter inte all så mycket men det är det ju faktist ;-D osen slutar vi tidigt också, lyssna på vad fint det låter, men på torsdag blir det att kolla på step in med moa och elin :-) har stor lust att gå dära faktist.. men

..seriöst jag har fan en drömm i livet nu, jag vill jobba som frisör! jag vill jag vill jag vill, vet att det inte är nå jobb man tjänar så mycket pengar på om man lyckas, men seriöst jag skulle älska det :-) färga klippa frisyrer, allt! men då är det ju det att jag kommer inte ha betyg till det.. jag kan inte få mvg i alla ämnen nästan, jag är seriöst för korkad för det. men jag ska försöka, yeah :-) shear genius är ett bra programm haha, se det om du inte redan gör det ;-)

                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0