Sjuk

Trevlig start på helgen, jordens huvudvärk och feber.. vila upp sig i helgen då
men iallfall skolan var typ kul idag haha :-) gick ganska segt på vissa lektioner
eller på alla utom svensk engelskan som jag skrev typ hur mycket som hellst
haha ;-o ja men skitsamma orkar inte skriva, skriver väll sen antar jag hejdå

Ja juste Emil och Andreas, klart som fan jag är wannabe fjortis?
har ni inte lärt er de från skogså och allt, ja men gud alltså jag
vill värkligen vara en sån här super fjortis som alla bara älskar
Asså nu får ni väll ta och skärpa er lite snälla? jag gillar inte
äns fjortisar! och emil du är ju så mogen att peka finger och
låssas spy när jag kollar bort, fyfan alltså haha barnslig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0