Skärp er förfan!

Tjobreeez ;-)
Haha det blev lite ändrade planer på ändrade planer idag, men blev iallfall till slut att jag skulle vara med Elina bokvist idag :-) först så for jag till korpen och kollade på deras träning och försökte fatta handboll, hehe jag ångrar faktist att jag slutade handbollen för flera hundra år sen? för det är ju kul :-) haha men men, ja saksamma sen så ruscha vi till ishallen och såg på hockeyn, gorm gorm gorm haha! Luleå blev iallfall etta, Kiruna tvåa och Boden trea :-) Ja men nu ska jag typ gå och duscha sen slå på någon film och bara ta det lungt resten av kvällen, imorn ska våran klass plus två till klasser från sanden och se någon teater i luleå, typ ingen skola imorn alltså, skönt! pusss gurkor

Jo tack här är man lång och får med typ allt utom hockey killarna.

Kommentarer
Postat av: Elin ;P

Haha, du o dina gurkor xD <3

2009-01-18 @ 21:58:46
URL: http://elinarngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0