Skogså barn, kommer ni ihåg? :-)

Åh ska berätta en sak som gjorde min dag mycket gladare nyss! Men iallfall klev ganska nydligen upp sen om någon timme blir det att fara och se hockey med lilla dampet Tina :-) mycket kul! när jag klev upp och kollade hur kallt det var ute höll jag på att tappa hakan när det stog '' -31 '' ;o fast sen upptäckte jag att det var tre komma ett, smart..

men nu till det roliga, om ni koller på inlägget där jag skrev om pappa igår så fick jag en komentar som var jätte kul, det var nämligen från våran gammla fröken sussi på skogså! eller gammal och gammal haha, hon är typ ung :-) men iallfall hon var hur omtyckt som hellst av alla elever för hon var så grymt snäll och rar, och hade mycket roligare lektioner än vad våran sura fröken rosa hade haha.. Fiffi moa tina sofia vanja my osv vet nog vad jag pratar om ;-) så det här känndes ju jätte kul, saknar henne :-)

Postat av: Sussi

Hej Viktoria!

Skrev några rader nyss på Tinas blogg...bland annat att ni ska ha det så bra och att jag saknar er alla jätte mycket.
Detta kort känner jag igen...jag tror du berättade om det på engelskan vill jag minnas..
Förstår att det känns jobbigt just den dagen..
Jag tror på dig och du är en stark tjej så det kommer att gå bra för dig. Ta hand om dig/er. Många kramar! Sussi, den gamla fröken :-)


Kommentarer
Postat av: felicia

gud va kul ! , sussi hon saknar man ju ;( , synd att hon inte kom tidigare till skogså så vi slapp ha tråkis suris rosa ;o . saknar sussi & skogså !

2009-01-18 @ 14:26:22
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0