Sorligt..

Börjar med ett stort smile, får skotern till veckan eller nästa helg! kul kul kul :-)

Men men, bion var iallfall bra :-) inte dålig men inte heller så hära super bra! Moa ba '' men är du säker att de finns nå platser kvar? '' och när vi kom dit då var det max tolv pers haha.. men i slutet av filmen satt både jag och hon och lipade :-) det värsta var ju att den inte äns var sorlig egentligen? fast den fick mig att inse hur mycket jag saknar en person. Och fick veta att inatt var det några omogna ungdommar som har vart och tagit extra ljusen till våran taxi haha.. men nej nu ska jag se tv pusss :-)


Inge mer bråk nu.. jag älskar dig du är bäst <3
mooak.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vikkan då ?:) kunde du it valt en lite mer normal bild ?:D hah , älskar dig m gumman <3

2009-01-31 @ 22:25:13
URL: http://mooak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0