Tror inte på kärleken

Nej jag gör faktist inte det längre, vet inte varför :-) eller jag menar vad är det man ska tro
på egentligen, att någonting varar för evigt? eller bara att det finns kärlek, ja visst det tror
jag och vet jag absolut att det finns kärlek, men jag vet oxå att ingenting varar för evigt
och att allt alltid har ett slut och oftast är slutet det jobbigaste.. tror det jag är rädd för
som gör mig att tveka, för att bli sårad eller såra någon för det finns ingenting värre
enligt mig iallfall, än att bli sårad eller såra någon! det är seriöst en smärta i hjärat
då..  men får se om man kommer börja tro på kärleken igen då :-)

Jo lite onödigt men var bara något jag var tvungen att skriva kännes lite nödvändigt
jag kan inte sova och blir sur på mig själv av det haha, sitter iallfall och pratar med
hanna på msn om en massa gammla minnen osv, och lite nytt oxå haha.. alltså
jag typ seriöst skämms och äcklas av endel saker, det är vidrigt! eller nej, han äre!
men nu ska vi inte vara såhära inte :-) btw jätte onödigt inlägg kännde bara för att
skriva av mig lite haha, tar säkert bort de här imorn när jag inser hur mycket jag
svammlade haha ;D ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0