Älska är svårt, hata är lätt

OKej egentligen har jag fan inte tid med det hära!!
Sitter just nu och fixar håret, sminkar mig, skriver blogg, kollar på andras bloggar, kollar på bilddagboken, kollar på facebook, smsar och försöker tänka ut vart mina jeans leggings är! Wow jag känner mig stressad, ska till stan och vara med anderas och jepser, tror jag?! jag vet inte.. skitsamma, sen ska jag tillbaka och så ska ida sova hära, asså blablala, jag har inte tid med det hära! Men..

Matilda Andersson är ju så jävla gullig så hon har valt mig och sara som kanditater till ''veckans blogg'' haha säg mig om man kan bli nå sötare än henne ;D men gå in på hennes blogg och rösta på mig eller sara vett ja (: och så får ni ha en trevlig kväll tills jag skriver senare ikväll, pusss

Kommentarer
Postat av: sandra

men det är ju alltid charmigt hehe ;)



vet, är fan as läskiigt :o

2009-07-23 @ 20:17:45
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/
Postat av: mmatilda

MEN SDU ÄR FAN SÖTAST HUN ;-*

hihi joo och du kan prata md mig om det är något! :) <3

2009-07-24 @ 12:17:01
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0