Amazing, you did it again girl..

Wow, jag borde få något pris, i omedvetande dissning och svek
Slarvigt och bara allmänt dåligt skrivet hära ser jag, grattis igen flicka. Men jaa iallfall, idag så har jag vart med Flina girl typ hela dagen (: hihi min sötnos som jag har saknat så mycket! vi har.. cyklar, vi har.. skrattat, vi har.. bara haft kul helt enkelt! Sen mot kvällen såg vi film med söt erik och söt linnea haha ;b stolt du borde känna dig lilla tös som får se film med stora flickor och, pojke (: Tror elina fick sig en ny kompis ikväll haha! Nepp nu ska jag sova, och om tolv timmar kommer ida hem! :o så ska vara med henne imorn, henne har jag också saknat som ett psyk! pusss

Don't wanna be without you babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0