Baby du slår allt, du är underbar!

Det finns vissa gränser, till allt som vi gör..
Man kan vara stolt över sig själv, visst det är helt okej, man kan också vara inte stolt över sig själv, det är också helt okej! Ingenting av det är fel, båda är männskligt. Men när man låter sin stolt het ta över för mycket, och tro att man är bättre än alla andra, att jorden kretsar runt en själv, det är lågt, likadant med att tro att alla andra är bättre än en själv, och tro att man inte är värd någonting, det är också lågt. Ingenting av dom kan man rå för, till en viss gräns, men ibland måste man ta åt sig mera, våga vara den man är och våga stå för det man tycker tänker och vill! Och ibland måste man tänka mindre på sig själv, man måste visa andra också att dom är värd något, låta världen kretsa runt alla. Det finns gränser som man går över, och gränser man går under, ibland måste man tänka om, tänka på olika sätt, alla är värd lika mycket.. Svälj din stolthet, till en viss gräns, bygg upp din stolthet, till en viss gräns.

Ja såklart är det delade åsikter om det dära, men så ser jag det. Och ja, det är några saker som har hänt som fick mig att tänka på det dära. Men iallfall, idag har jag vart med båda mina kusiner och sett Ice age 3 på bio, den var helt sjukt bra! själv tycker jag att det är den bästa filmen av alla tre, den har mest mening i det hela, och riktigt kul var den också, se den! (: Innan bion öppnade gick jag in på den ena gallerian och kollade på lite saker, nu vet jag redan tre saker som blir mina imorn, en vit väska, mörka jeansleggins och en vanlig t-shirt. Jaa där ryker en femhundrig ungefär, kläder är ganska dyra iallfall.. mina pengar kommer räcka till, två affärer ungefär! Och en plus på allt, vädret är jätte fint hära, glad för det, pusss


Min söta katt får fylla i det hära inlägget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0