Don't tell me what you are

Jag fattar inte riktigt vad det snygga med att snagga sig är haha? (:
Eller killar kanske bara gör det för att det är skönt, men jag tycker då iallfall att nästan alla som snaggar sig är mycket sötare i hår :b men men det är ju upp till var och en. Igår så var jag och sofia och såg på Harry potter, asså jag tyckte den var bra faktist, jag gillar alla filmerna, men slutet var som dom flesta säger, som om att det ska komma en fortsättning, var inte det dära den sista filmen eller? Efter den for jag hem och såg på film och sen sov, vaknade ett, duchade, ska nu göra något att äta och sen ska jag vara med elina (: kunde man ju nästan inte räkna ut. Nej men nu måste jag ( ha en ny mobil för det går inte att smsa med min typ! ) göra något att äta för har äckligt ont i huvudet, pusss


Jag orkar inte fixa håret idag, helt platt, wow!


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson

Tack söta du, desamma! :D vad gör du ikväll?

2009-07-19 @ 22:13:45
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0