Don't wanna take a breath without you babe

Jag är på trettio elva olika humör just nu, nice!
Är trött bland annat, så orkar inte skriva så noga, vart med elin och erik och sett p.s i love you, och austraila eller hur det nu stavas, njae hade förhöga förväntningar om den så.. men ganska bra var den iallfall (: sen for jag hem och slingade håret, wow kommer typ sluta med att jag blir blond, sen kommer jag färga mörkt -.- trivs faktist bättre i mörkt, men de blir det närmare hösten iallfall, nu ska jag gå och lägga mig, IMORN FÅR JAG VARA MED ELINA SOM JAG INTE HAR TRÄFFAT ÖVER EN VECKA! :D får se vad vi gör, någonting blir det alltid, pusss godnatt

don't wanna be without you babe
I don't want a broken heart
Don't wanna take a breath without you babe
I don't want to play that part

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0