Forgive sounds good

Vaknade typ halv två idag, illa viktoria..
men när man gör upp ett bad klockan tre och badar till typ kvart i fyra så är det faktist inte så jätte konstigt. Men nu blir det såhära att jag far till hudiksvall imorn på morgonen, mest för min kusin skull så hon får det lite roligt iallfall, osen är jag där till typ onsdag eller torsdag tror jag dom sa, det är länge.. men jag får stå ut (: det är typ tråkigt dära men det ska nog gå och lösas när man har med sig kusinerna iallfall, vi ska fara och bada i havet och så vidare, det är ganska nice (: snart så tror jag elina girl ringer, då ska vi cykla och lämna tillbaka filmerna vi hyrde igår, osen hittar vi på något som vanligt, får jag då hoppas. Pusss

Tror jag ska färga brunt igen faktist

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså du typ tror att du är värsta jävla stor blåggaren, men du är fan ingenting så jävla patetisk, sluta skriva och tro att du är värsta kända wannabe fjortisen!! så jävla patetisk duu ääääääääääääär

2009-07-19 @ 15:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0