Gammal men fortfarande söt (:

En tjej frågade en kille om han tyckte hon var söt..
Han svarade - nej
Hon frågade honom om han ville vara med henne för evigt..
Han svarade - nej
Hon frågade sedan honom om han skulle gråta om hon lämnade honom..
Och än en gång blev svaret nej
Hon hade nu hört nog och gick därifrån med tårar som strömmade nerför hennes kinder,
men då tog killen hennes arm och sa..
Du är inte söt, du är vacker..
Jag vill inte vara med dig förevigt, jag måste vara med dig för evigt..
Jag skulle inte gråta om du lämnade mig, jag skulle dö..
Så nu vill jag säga till dig - Jag gillar dig för det du är till mig!

Kommentarer
Postat av: mmatilda

naw :D

haha jag visste att du skulle bli ledsen :( men de är lugnt, du får ett tröst pris säger vi ;) MINA MUFFINSAR :D

jag kom förresten på att jag glömde ta med såna till boden a juu!!! :'( haha :D pusss älskar dig med <333!

2009-07-26 @ 21:28:20
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0