Hush hush, baby

Bokstavligen talat, det känns som om min mage ska explodera
Har så sjukt jävla ont, om någon äns bryr sig i det. Men idag så har jag vart med elina, vart hos mig, sen hos henne, alice typ hoppade på mig ett antal gånger, kitlade mig med en fjäder, sen blev hon helt lugn som en ängel och började fixa mitt hår, kammade borstade och satte klämmor, jätte fint blev det (: dock borstade hon ner min volym i håret haha.. men sen cyklade vi till mig och såg film med adam gustav och luckas, sen for dom. Och har lånat Juno och Titanic av elina som jag ska se nu inatt, eller ser redan juno men har sätt början flera gånger så hinner skriva också, hon som har huvudrollen är ganska frän hehe ;b


Haha lilla bebis alice ;D

Haha hon kittlade elina med en fjäder också xD

Fick inte fixa tillbaka volymen heller haha -.-

Och barnprogram är bra (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0