I adore you, my baby love

Asså fyfan, vad klantig jag är ibland!
jag kan inte äns gå i en trapp, utan att trilla, så nu har jag förbaskat ont i foten, och det gör verkligen ont haha (: ändå så gick jag och linnea nyss ut med izze hunden, men det funkade ganska bra ändå. Imorse typ ganska precis efter jag vaknade for jag in till stan med moster och kusin, eller gick inte med dom men, åkte bil med dom hehe, hittade iallfall det jag skulle köpa (: oh jag är verkligen bra på att bränna money.. men skönt att fått det bort gjort, nu äre bara några saker kvar (: ni får veta senare, inom sin tid, kan inte nämna det nu. Sen for vi hem då hade mormor bakat klart bullarna, man ba mums ;b wiho nu har jag ingenting mer att skriva, pusss


Dansade lite, nya tröjan btw

Vet alla har sånna, men jag haren i grått iallafall ;b

Nå coola lampor dom har på varje hus hära (:


Kommentarer
Postat av: elinaaaa :D

jag köpte också en sån dära hihi x) <3

2009-07-08 @ 19:06:41
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0