I taket lyser stjärnorna

Det finns en anledning till nästan allt, men fan inte till det hära..
Jag och elina for och hyrde två filmer, den ena var typ en läskig film, tyckte den var bra, för den var inte överdriven som skräck filmer brukar vara, utan det var en sån film som det som hände faktist kan hända. Osen hyrde vi i taket lyser stjärnorna, jag är efter som inte har sätt den fören nu.. men gud så jag lipade mot slutet, om man tänker sig att det händer sig själv, ens mamma, jag vet helt seriöst inte vad jag hade gjort utan min kära mamma.. i love henne (: haha vet jag tjatar hela tiden om det, men tyvärr så har jag anledning till att nämna det en miljon gånger, godnatt..


Björnbär!

Elina är kort, jag är lång (:

Jag är förälskad, i sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0