Jag har tråkigt, tyvärr

Har du ett par gröna string? - aa, jag tror det iallfall
Vem var den senaste du pussade? - haha min lilla söta kusin
Vem var den senaste som pussade dig? - mormor typ -.-
Vad har du för trosor på dig? - gråa hipsters heheh
Har du mens? - nej (:
Vad har du för bhstorlek? - olika men typ 75b
Trivs du med det? - haha? xD ja det gör jag väll :b 
Vem sov du senast med av samma kön? - vet inte faktist :b
Vem sov du senast med av motsatta kön? - haha typ emil erik oskar och johan!
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - öh, bra fråga
Gillar du nån nu? - ao :b
Vem isåfall? - fråga honom :b
Vem strulade du med senast? - ojoj då..
Vad gjorde du inatt? - såg film och sen sovde
Och i förrgår natt? - samma typ ungefär
Vad gör du innan du kan sova? - ser film (:
Kan du prata med din mamma om allt? - hon är trög haha, så nästan allt (:
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - ja herregud
Har du varit gravid? - nej :b
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - säkert, kanske, typ :b
Choklad eller glass? - glass ;b
Bindor eller tamponger? - tamponger
Push-up eller T-shirtbh? - mycket skönare med t-shirt bh
String eller hipsters? - olika, båda två typ
Stövlar eller gymnastikskor? - gympaskor haha ;b
Kjol/klänning eller jeans? - hmm, känner sig bekvämare i jeans så :b

Insidan:
Har du lätt för att kunna bli kär? - nae
Är du öppen att prata om dig själv inför andra? - beror på vilka dom andra är :b
Är du kristen? - vet inte, inte så brydd (:
Har du tvångstankar? - njae tror jag inte då xD
Är du bra på att ta åt dig komplimanger? - ibland och ibland inte :b
Har du bra självförtroende? - nej inte det (:
Är du lycklig? - jaa! (:
Tror du på ett liv efter döden? - hmm, jag vet inte

Utsidan:
Använder du smink? - njae, väldigt sällan nu mera
Använder du hårprodukter? - sällan :b
Har du tonat / färgat hår? - yes
Följer du alltid det senaste modet? - nej, snyggt och skönt, de är nice (: 

Blivit hemringd av din lärare p.g.a missskötsel? - ne bara när jag fick IG i fysiken
Skämts över ditt namn? - nej det är väll onödigt :b
Gjort någon tatuering eller piercing? naveln, örona och näsan
Blivit förföljd? - ja! det var äckligt som fan..
Åkt ambulans? - nej, inte vad jag kan komma på iallfall :b
Gjort något du ångrar? - japp, för inte så länge sen faktist också! :o
Dansat i regn? - haha ja, eller dansat och dansat men :b
Badat naken? - yes
Varit nära att drukna? - njae, nej (:
Drömt att du faller ner i från ett stup? - vet inte, inte vad jag vet
Blivit inlåst och drabbats av panik? - jo :b
Snubblat över dina egna skosnören? - njae men över mig egen fot -.-
Hoppat bungyjump? - nix
Laddat hem musik/film från internet? - ja :b
Blivit tagen/hämtad av polis? - nej, jag är en duktig flicka! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0