När hela världen ser på

Nu är vi hos mormor, i hudiksvall
Vi kom just hem från min morbror rickrad, var och kollat på hans hus och så vidare, stolt över lill grabben haha (: och vi kom fram till hudiksvall kring sex tror jag, och vi for halv nio.. det har tagit längre än va det skulle, men när vi kom fram till sundsvall så var det någon som hade krockat mitt på vägen, så det orsakade en flera kilomet lång bil kö, det tog oss 45 minuter att komma därifrån! Men jag vet inte, jag gillar att åka med bil så hära faktist (: förr när jag var mindre for vi alltid på typ ''sverige semester'' bilade genom sverige ungefär två veckor, visst det är lite länge men det är roligt för man får se så mycket annat än just lilla boden. Dock har jag redan hemlänktan och saknar redan vissa :/ men jag får stå ut hehe

,
Haha cool sak som snackade med oss hela vägen

Slitet på någon resturang i umeå, fin orange håret <3

Ö-vik, dålig bild

Högakusten bron, dålig bild

Ikea i sundsvall, också dålig bild

Sundsvall!

Gullie vovven är ju också med såklart (:

You're the reason why I'm thinking
I don't wanna smoke on these cigarettes no more
I guess that's what I get for wishful thinking

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0