Let you don't to my world

Elina, ditt hårspray är hos mig, så du inte letar ihjäl dig efter det (:
Ida ringde kring två ba: du ska med till björknäs, jag kommer på tio minuter! jahapp.. håret som ett skatbo, ganska nyvaken och pyamasen på fortfarande, men hon kom iallfall haha (: då for vi och först lekte lite på smörblomman, skulle hoppa över det dära blåa snöret eller såkallade ''staketet'' men snubbla i luften för att jag tappade skon, sen fastnade jag med båda fötterna i det dära snöret och boff i backen, höjdhopparn! Fick dampigt ont i höften haha, kommer inte kunna sova inatt :( men sen så for vi till björknäs där petter erik viktor och allt vad dom nu heter var. Och nu är jag tillbaka hära, tror jag ska vara med Ida sen igen muhaha (: Juste innan hon kom så försökte jag lägga in en header som jag har gjort, men det gick fan inte? snälla någon hjälp mig -.- pusss


Ida gillar älgen ;b

Kommentarer
Postat av: elliiiinnaaaaa

hahhahaha asså jag lyckas ALLTID glömma saker hos dig xD

2009-07-12 @ 21:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0