Like i'm not home

Kanske ska sluta vara att bara vara till besvär
Haha lyssna behöver ni inte göra, ibland kan jag få en kick och tro att jag har bra självförtroende, men jag tar verkligen åt mig allt jag får höra, jag tar åt mig riktigt mycket, så kanske inte har bra självförtroende trots allt. Just nu, vill jag bara hem till mamma faktist, haha i know värsta mamma grisen, men nej, jag känner mig bara ivägen och som om jag inte är välkommen egentligen.. Men men kom iallfall in för en halv timme sen kanske, jaa det var ganska kul i luleå, eller nej det var bara dom som jag var med som är så jäkla underbara som gjorde kvällen kul, fast så är det väll alltid. Hade faktist kunnat skippa det dära, men ändå inte, känndes helt okej haha (: det gick bara åt ungefär 80 kronor för mig! helt amazing alltså, nu ska jag tvätta bort sminket, pusss


Kommentarer
Postat av: Sebbe

fan så snygg! ska vi knulla?<333333333

2009-08-01 @ 13:35:54
Postat av: Vikkan

Anonym om You are my baby:

shiit vad efter du är med musiken!!!-.-'



Asså man ser ip-nummret sötnos, jag vet att det var du som komenterade det dära, ge upp nu och säg vem du är istället (:

2009-08-01 @ 16:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0