P.S i loooove you

Nu har jag packat klart nästan allt, bara datorn och lite små skaker kvar..
halv nio bilar vi ner till hudiksvall, till min lilla gulliga mormor som jag har saknat så sjukt mycket! jag , mina två kusiner, morbror och moster. Men som det visades nu på vädret ska det regna dära under hela tiden vi hade tänkt stanna, bär jag med mig otur eller något? hoppas på att det visar fel, för jag vill bada i havet minst två gånger iallfall, i solklar himmel! Men idag så har jag vart med elina hela dagen sen hon kom, vi har gjort lite ett och annat, bland annat köpt rosa silar.. nej förlåt jag menade rosa hattar! och cyklat runt med dom, sen har vi sett filmen p.s i love you, jag älskar filmen och jag grät fortfarande en kvart efter den var slut.. och jag hann träffa lilla mamma också som har vart hära hela kvällen (: hon skulle lägga in pengar så jag kan fara och shoppa istället om vädret inte håller sig fint. Asså ja jag har som inte så mera att säga nu, ska fortsätta hjälpa min morbror att packa lite mera, kommer sakna dig.. pusss


Sommar!

Haha du är så söt gumman (:

Det är inte olagligt att vara barnslig oavsett om man är snart 15 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0