Vad hjälper det äns att försöka förstå

Tss, jag måste byta lösenord till bloggen haha!
Bara en person som kan mitt lösenord, och med '' gayporr <123 '' var det inte så svårt att lista ut vem som har vart inne, tönt hehe (: Jag har ingenaning om vad jag ska hitta på idag, får se, har fortfarande ont i huvudet sen igår så bara ta det lungt låter ganska bra. Men alltså min mobil är trasig, vilket inte min moder värkar förstå.. så jag kan inte lägga in några nya bilder fören jag har fått en ny telefon, så är läget iallfall. Kommer ta flera veckor innan ni får ngra na bilder alltså.. nu ska jag till ica och köpa sling färg, hejdå


Ni får vänta på bilder till jag får den dära..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0