Vet att jag har felat, inget jag velat

Så nu är jag hemma igen, med dåligt samvete
Var nyss med jesper och anderas, och tvilingarna ett tag efter deras träning. Men snart kommer nog ida och hon ska sova hära, som jag förstog det iallfall haha. Men ida drog iallfall sig hit imorse, och så for vi till mig, höll på med den dära soffan i typ 5 timmar! Det var typ tre lager färg, som satt sten hårt, men till slut var all färg borta, fast måla den hann vi inte, så vet inte om jag får mobilen imorn då?.. jaja får se vad lilla mor säger om det (: sen vid 7 tiden for vi hem, hon på träning och jag, jaa det var då jag skrev det förra inlägget. Usch jag har så äckligt ont i huvudet just nu, så ska ta huvudvärks tablett, pusss

 
Den förbannade soffan! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0