You är sweet (:

Just nu känner jag mig värdelös som kompis..
det är hemskt, jag måste ta och börja tänka lite mera nu, börja om på nytt lixsom. Men idag så har vi vart och spela minigolf, här skriver den som förlorade hehe (: kan inte annat säga att jag verkligen är bäst (värdelös) på minigolf! sen har vi vart och kolla lite på olika saker, och på ett tag ska jag dra med mig linnea så ska vi ut och göra något, min lilla skit unge (: Och imorn eller på tisdag så ska jag linnea och albin gå och se ice age 3 haha, kul (: ja men nu är det snart mat, pusss


Suck..

Albin, jörgen, linnea, viktoria, rickard!

Nå fin sak på utkik sak typ

Nice (:

Jag vill hem, jag saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0