You don't know why

Trött och sur, trött suris..
joo det kan man nog kalla det just nu, alltså mig. Somnade till en timme nyss, och vaknade, grinig och sur. Haha därför jag inte ska somna till bara en liten stund, det medföljer nästan aldrig något bra med det! Och tack och lov att jag inte har rivit ut allt från min '' res väska'' det gör packningen till imorn så mycket lättare, har bara några saker runt om i huset, sen är jag klar. Klockan tolv börjar vi fara hem till lilla boden, nästa vecka börjar mamma nisse och kim deras bil resa ner till skara sommarland, faktist är jag lite sugen på att följa, men nej.. det är så himmla drygt och jag står inte ut med hemlänktan. Men ett ledigtg hus, det sitter inte fel det. Nej nu ska den trötta surisen ta och följa moster och mormor någonstanns, ingenaning vart dom skulle, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0