You'll Always Find Your Way Back Home

Om du väljer en sida, måste du iallfall stå på den andra..
Gud vad min dator har damp, den är skit trög. Men till att börja med då, elina är så himmla gullig så jag har fått låna hennes gammla mobil tills jag får min nya, så nu går det att få tag på mig iallfall hehe (: tack elina! Men jag elina och elin har vart med varandra idag, cyklat halva kvällen, sen såg vi en ganska så värdelös film, for och var med erik danne och emil (: Men elin och danne for, så vi andra for till mig och såg en skräckis, den var bra, fast jag fattade inte riktigt det dära slutet, hmm.. eller jag tror jag fattar det (: äh skitsamma, pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

så vacker du är :*

2009-07-27 @ 20:50:49
URL: http://uddamaludda.blogg.se/
Postat av: mmatilda

fan va fin bild! love u hun <33

2009-07-27 @ 21:32:21
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0