Baby, you have become my addiction

Kära mor, vafan haru en mobil till om du iallfall inte svarar?
Åh jag måste få tag på henne, men värkar som hon har tagit ett beslut och inte ha mobilen i närheten som hon annars alltid har, utom nu då, såklart? (: Men iallfall idag så har jag och elina girl cyklat till alder och bada och sola dära, så himmla skönt alltså, jag badade nästan hela mig utan att någon puttade i mig hehe. Men vi var dära i typ tre timmar, och jag blev faktist riktigt brun på den korta tiden egentligen. Nu ska jag ut och fixa något blablabla, jag kommer inte ihog vad det heter.. illa!

'' Jag vägrar ge upp, jag vägrar skita i allt! ''

Kommentarer
Postat av: ELINA TKR VIKKAN ÄR BÄST !

VIKKAN DU ÄR BÄÄÄÄST :D:D:D <3

2009-06-28 @ 22:43:42
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0