Det är ju sommarlov så..

Innan min morbror gick och la sig inatt sa han - försök somna tidigt inatt!

jo det hade jag också tänk för jag var jätte trött och låg och halv sov på datorn, men då ringde emil och frågade om dom kunde komma och sova, emil oskar och erik! jag hade tydligen inte så mcket att säga till om haha, inte för att det gör mig så mycket dom är ju roliga (: så dom kom hit, sen ringde vi johan och sa bara på skämt att han skulle komma också att sova, ingen var seriös, men en kvart senare kanske kommer pingu nr2 knackandes bakom dörren, så gick det med mina planer att gå och sova tidigt.. tre killar i bara kalsonger + en johan, mums! Haha ta mig inte allt för seriöst för ofta, men nu är dom iallfall på en mack med mopparna och köper, ja jag vet faktist inte vad dom köper fyra på morgonen egentligen? får se om dom kommer tillbaka, dom skulle då det, men vet aldrig med dom dära haha (: juste elina om du läser det hära, vi får skjus klockan två till alder om vi skulle fara, men då måste vi kunna ta oss hem också haha, men det löser vi nog på något sätt iallfall! nu ska jag.. göra precis ingenting. Funderar fortfarande lite på hur johan ska kunna sova haha, erik har tagit  min säng, emil den andra, och ogge hade med sin en madrass, haha..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0