Det handlar inte bara om det

Haha nu har vi sommarlov, men jag har inte förstått det ännu (:
men det kommer ungefär i mitten av sommaren haha, men bättre sent än aldrig! men till att börja med så - grattis bror till studenten! och grattis till erik som fyllde 15 år igår, nu får du cykla utan cykel hjälm iallfall (: Ja men iallfall, igår så var det ju allt på hildurs och sen gick vi tillbaka till skolan och fick betygen och jag spikade alla godkännt haha, hade inte förvänta mig något mera eftersom jag har slöa igenom typ hela detta år, men bra att jag inte fick något icket godkännt iallfall (: ja men sen så typ var vi på stan och såg alla som tog studenten, sitter fortfarande och nynnar på den dära student låten hehe, fastnar ganska lätt på hjärnan. Jag länktar verkligen till vi tar studenten också, såg så himmla härligt ut (: ja men sen lite senare for vi girls och åt på pizza resturang, och sen blev det bara mer och mer folk, jag hade det riktigt kul igår haha, men jag är nog ganska ensam om att tycka det var kul igår, skitsamma (: nu ska ni få lite bilder, inte så många för hade inge ström i mobilen typ..

För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten!


Det är inte fiffi.. det är en skyltdocka? (:

Bara fyra år kvar!

Ganska bra fokus för att vara mobil kamera

Vi är ganska bra på att bråka haha, men älskar dig iallfall (:

Vi for till skolan och JAG gjorde upp en eld hihi (:


Kommentarer
Postat av: tina

HERREJÄKLAR vad söt fiffi var i kjol! :O Jag tror jag ldrig sett henne i kjol! :O omg så söt!

2009-06-13 @ 19:18:32
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0