Dina klar blåa ögon

Fy satan vilken konstig magkänsla jag har just nu..
inte behagligt över huvudtaget faktist, och jag vet precis vad det beror på, tyvärr.. men jag linnea och albin kom ganska nyss hem från mig ( mitt riktiga hus alltså haha ) vart som sakt och grattat min fula gris till bror (: han fick väldigt mycket fint, bland annat typ hur mycket pengar som hellst! give me.. och två cyklar, den ena kunde knappt jag cykla på för att den var så hög haha xD och så gjorde jag som vanligt min väldigt omtyckta tårta, mohahah! det finns iallfall något jag är bra på.. måste sätta mig och göra lite matte så jag fattar mig på det till imorn, sovmorgon imorn också som vanligt, ja ohja! adios


Sommar tårta typ haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0