En dag i mitt otroliga liv c(; (klockren smily)

tjo fisken de här är nice, nu sitter jag i soffan i skriver på ett jätte litet tangentbord svin tråkigt ska jag vara ärlig. de går en aning segt att skriva jag saknar mitt eget tangentbord  c(: nu sitter jag brevid marre morning oh elin.  vart hela dagen sen for jag till morning och stekte lite tårta men jag vågade inte ta emot gåvan de var en daimtårta. sen när vi vart hos morning tog vi en moped tur med fin kymcoN till petter, där gjorde vi inget jag låg i hans andra säng (även kallad kondom sängen)., sen ringde petter vikkan och sen drog vi ut och fixade lite luft i hans syrras cyckel och sen gede vi oss iväg till vikkan. vi såg nån film som vaar rätt bra dorm daze hette den  (ballt namn) :O. sen efter filmen tog jag en proménad till köket där fann de en skål med chips och en med dipp, taco dipp. de var inte smart och ta ett chips med dipp på för man blev beroende av de så jag ba elin tabort skålen så jag inte skulle äta nå mera för annars skulle jag ätit upp allt, men elin var jätte rar och tog bort, många tack till henne. nu har jag fan publik här när jag skriver men jag mår fan prima idag de är en trevlig misommardag idag, jag har tilbringat min dag med macke bänkbok , morning, puberteten (petter) , vikkan fifi ida elin sen har de säkert varit nån mer men jag kommer inte ihåg de ;P Men nu ska jag börja rulla mej hemmåt för morning skulle vara hemma 12 så jagmåste väll offra mej för han, så hejdå  hare niceeee :D


Författaren Gustav Jönsson! (:

Kommentarer
Postat av: m0rning

Haha najjz gggj ; P

2009-06-20 @ 01:21:26
Postat av: Adamskaaa

mycket fint skriver gubben (Y) :D <3

2009-06-21 @ 21:07:23
Postat av: Adamskaaa

mycket fint skrivet gubben (Y) :D <3

2009-06-21 @ 21:07:44
Postat av: Adamskaaa

mycket fint skrivet gubben (Y) :D <3

2009-06-21 @ 21:08:48
Postat av: Adamskaaa

mycket fint skrivet gubben (Y) :D <3

2009-06-21 @ 21:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0