Killar med smak, kör volvo såklart!

Ett varmt långt skönt bad, och sen gå och lägga sig
det är vad som väntar på mig efter jag har skrivit klart det hära inlägget. Jag har sovit för lite dom hära sista hundra femtio nätterna så ska försöka somna tidigt ikväll så jag är glad imorn på skolavslutningen! så ikväll kommer datorn och tv vara av och mobilen kommer ligga i ett annat rum. Men jag kom iallfall nyss hem från torpgärdan där dom hade skolavslutning nyss, kul för dom.. haha (; men myggen är fan helt tokiga nu, dom är äckliga fula dumma, och många! nu ska jag ladda in bilerna på datorn så ni får lite bilder på det jag har gjort också, så det dyker upp snart..


neos, skönheten haha!

Djuptjärn igår med båten osv, emil och ante (:

Muhahahaha

Niorna hade ju det dära drag saken idag :b

söta ungar alla tre (:

Lilla my håller på att bli en stor flicka, puss :b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0