I will always

Ja det är så, jag är rädd för vad folk ska tycka tänka & säga..
jag vill egentligen inte alls bry mig, men så blir det vare sig jag vill eller inte, så äre bara! Men igår så gick jag över till elin moa och felicia vid tolv tiden, pratade och sen somnade vi. Sen imorse for jag och felicia till elina och sen for vi till stallet fixade iordning juppe och kilade iväg till gruvberget, gick mycket bättre dära än vad jag trodde faktist haha (: våra söta små klasskompisar kan verkligen ta ansvar, när det väl gäller! ja, oftast iallfall.. men sen vid två fick vi fara hem och sen dess har jag typ vart med ida emil och oskar (: tagit det lungt för det mesta hos ida, små pojkarna hade träning så dom for, då åkte jag och ida till dagobert, gott! om någon bryr sig om mina otroligt spännande dagar muhahah..


Emil nu har jag lagt upp nya bilder på pix haha! - upp0ner


Robin typ skrämmer dom små barnen haha..

Varför inte, en tomat i ett glas?

Hahah, idagirl (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0