Kom hem jag saknar dig..

Jag sviker mig själv, jag sviker dig, jag sviker oss..
Fan vad allt ska gå åt helvete just nu haha, sjukt! men jag orkar tyvärr inte bry mig i allt, jag överlever och det är väll huvudsaken. Men vart på boden alive idag och igår, hade lika kul båda dagarna, inge trams nästan och inga sura miner (: vädret har hållit sig kanon fint på kvällarna, ja, det har vart näst intill underbart! och jag har haft så jävla kul helt enkelt. Och vem jag har varit med är inge viktigt och det bryr ni er iallfall inte om så det är lungt (: men nu är lixsom allt över.. jaha ett år kvar till nästa då? Nae det känns som lite mer tråkigt tycker jag, men dagarna går fort och finns så mycket mer kul man kan göra (: - Jag älskar sommaren!


Gillare!

Ibland kan man ha ganska fel :b

Ganska coola haha

Haha sötnos! know you älskar bilden elina (;

Boden är ganska mysigt iallfall

I love you (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0