Moget moget moget..

Nu är jag riktigt less & sur, var lite mer rädd om dina vänner..
Men igår kväll for jag emil filip och pontus till djuptjärn där 8:3 hade sin klassensdag eller vad man nu kan kalla det, fast jag ante och emil var typ ute med båten hela tiden iallfall så var inte så mycket med dom andra, först var vi vid bastuflotten och sen for vi till badstranden, johanna försökte skicka hem oss hela tiden haha, men det lyckades inte så bra. Vi typ fiskade också haha, och jag fick upp tre stycken (: okej två hjälpte emil med haha, men en fick jag faktist upp helt själv. Men sen kring typ halv ett var vi tvungna att fara för joanna så då for vi till mig och såg på ice age, sen åkte filip och emil tillbaka till djuptjärn och då somnade jag. Idag var det ju klassensdag för oss och vi skulle egentligen till alder men vädret ville tydligen inte det.. så vi var i klassrummet och såg film och fikade sen slutade vi, efter skolan har jag vart med moa oskar emil och william, eller william har åkt hem nu men. Lägger in lite bilder senare orkar inte nu, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0