No boy, can make me feel like you

Yeah yeah yeah, you really turn me on boy
Haha jag är helt fast på den dära låten, eller nej det är texten jag har fastna på! men alltså jag har haft den låten på mobilen i säkert, sen i höstast men ändå har jag inte börja lyssna på den fören nu, eller för några veckor sen, jag är ganska late haha (: men just nu gör jag ingenting alls, väntar på att felicia ska klippa klart det dära himmla gräset haha! sen ska vi cykla och se fotboll, om vi hinner haha (: tror inte vi kommer hinna det därimot, men det finns andra dagar också haha! nu ska jag cykla till kioskpiraten och lämna igen filmerna vi hyrde igår, adios


muuuums!

Kommentarer
Postat av: ElinaA : )

jag ska typ hyra film med elin, men du kan ju komma sen om du ids/kan : )

2009-06-21 @ 17:13:54
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/
Postat av: ElinaA : )

Okej, men vi ringer dig sen då så äre väll ba & komma hihi! Jag tror vi ska vara hos Elin :)

2009-06-21 @ 17:23:38
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0