Om jag sa dom tre orden

Nu har vi gjort alla prov, åh vad skönt alltså..
fick godkännt på matten idag, så inget icket godkännt till slut betygen iallfall, nice (: fast dock säkert inte något högre än godkännt haha.. sak samma det är jag som har strunta ganska mycket i skolan så jag får skylla mig själv så klart. Det hära tråkiga och fula vädret gör mig ännu mera på dåligt humör, vilket gör att jag blir typ super seg och dryg mot dom flesta -.- och nej, såklart beror det ju inte bara på vädret, annat också. Men imorn är det ju aktivitetsmarknad på gruvberget och vi ska vara med i år igen, får se hur det går haha. Inte för att vi kommer ta oss någon stanns med dom pengarna vi var och får insamlat så det är lungt, juste om någon av er fyra läser det hära så ska jag vara barnvakt till tio tiden ungefär, så isåfall kommer jag efter det (: adios

Everyday, 7 takes of the same old scene
Seems we're bound by the laws of the same routine
Gotta talk to you now before we go to sleep
But will we sleep once I tell you what's hurting me

The world slows down but my heart beats fast right now
I know this is the part where the end starts

I can't take it any longer thought that we were stronger
All we do is linger slipping through our fingers
I don't wanna try now all that's left's goodbye to
Find a way that I can tell you I hate this part right here


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0